Kiosk
"Butelka wódki, kilka piw i ze dwa wina - to dla żony. Będzie na zapas" - mówi, stojąc w kolejce w monopolowym. Ale robi to także następnego dnia... Pandemia koronawirusa i związana z nią kwarantanna staje się dla wielu Polaków pułapką. W wyniku izolacji częściej sięgają po alkohol i piją znacznie większe jego ilości. Podczas gdy np. władze departamentu Aisne w północno-wschodniej Francji wydają zakaz sprzedaży alkoholu w związku z epidemią Covid-19, w Polsce sklepy monopolowe pospiesznie i na bieżąco uzupełniają braki w asortymencie.
REKLAMA
POLCOVID-19 - tak nazywa się aplikacja stworzona przez polskich naukowców, m.in. z Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku, której głównym celem jest pomoc Polakom w lepszej identyfikacji ryzyka koronawirusa i wsparcie rządzących w działaniach prewencyjnych. Internetowe narzędzie pomaga zidentyfikować objawy zakażenia koronawirusem i wskazuje stopień ryzyka zakażenia na podstawie samooceny dokonywanej przez użytkowników. Głównym wyróżnikiem aplikacji jest unikalna mapa Polski wskazująca, w których rejonach jest najwięcej osób z objawami zakażenia.
Według opinii międzynarodowych i polskich ekspertów okulary są istotnym narzędziem chroniącym człowieka przed koronawirusem. Okulary każdego rodzaju są mechaniczną barierą pomiędzy naszym ciałem a wirusami. Korzystanie w dobie epidemii z okularów pomaga nie tylko efektywnie chronić osobę je noszącą przed zakażeniem, ale także wspiera kondycję oczu - wzrok męczy się mniej, nawet przy wzmożonym w tym czasie korzystaniu z urządzeń elektronicznych.
W obliczu nieustannie rosnącej liczby zakażonych koronawirusem rządy oraz lekarze z całego świata przestrzegają przed niepotrzebnym wychodzeniem z domu, które może być niebezpieczne zarówno dla nas samych, jak i dla innych ludzi. 25 marca br. w Polsce wprowadzono zakaz wychodzenia z domu w nieuzasadnionych przypadkach. Mimo pandemii, wielu z nas potrzebuje przemieszczać się do pracy, czy po zakupy dla starszych rodziców. Pojawia się pytanie, jaki środek transportu wybrać? Najbezpieczniejszym wyborem jest własny samochód.
PZU Zdrowie uruchamia bezpłatną infolinię psychologiczną dla wszystkich pracowników służby zdrowia. Lekarze, pielęgniarki czy ratownicy medyczni, którzy walczą z koronawirusem, otrzymają fachową pomoc psychologa.
Producenci materaców oferują je zwykle w kilku różnych stopniach twardości. Zgodnie z ich zaleceniami, należy dopasować twardość materaca do budowy własnego ciała, a nie tylko preferencji i wieloletnich przyzwyczajeń. Jaki rodzaj materaca powinny wybierać osoby bardzo szczupłe? Które surowce wypełniające materac będą w ich przypadku najbardziej funkcjonalne?
Wprowadzenie w Polsce stanu epidemii i związane z tym obostrzenia w funkcjonowaniu m.in. galerii handlowych spowodowały przeniesienie części handlu do Internetu. Choć w obecnej sytuacji zakupy w sieci są nie tylko wygodniejsze, ale także bezpieczniejsze dla naszego zdrowia, należy pamiętać o podstawowych zasadach ostrożności.
Wraz z ograniczeniami i zaostrzeniami wynikającymi z pandemii koronawirusa, zarówno w Polsce, jak i w innych krajach zmagających się z COVID-19, znacząco nasila się zjawisko przemocy domowej. W szczególnie trudnej sytuacji znalazły się dzieci.
Zawieszona edukacja w szkołach to wyzwanie nie tylko dla nauczycieli, ale także dla rodziców i dzieci. Jednak dzięki prostym narzędziom, nauka z domu może być interesująca i kreatywna. Przekonuje o tym Amazon, który przyłącza się do inicjatywy Ministerstwa Cyfryzacji i udostępnia bezpłatne warsztaty online. Z webinarów m.in. z zakresu edukacji STEM , także w wydaniu humanistycznym skorzystało już ponad 5 000 dzieci i nauczycieli.
Przeglądając nagłówki mediów można sądzić, że uwaga Polaków skupiona jest w 100% na koronawirusie. Czy rzeczywiście? Wyniki badania przeprowadzonego przez LoveBrands Relations wskazują na coś innego. 77% Polaków oczekuje, że w mediach zaczną pojawiać się informacje niezwiązane z COVID-19. Konsumenci mediów zamknięci we własnych domach chcą więcej rozrywki, tematów gospodarczych, sportu czy porad kulinarnych. LoveBrands Relations, agencja zintegrowanej komunikacji strategicznej, swoje badanie przeprowadziła na przełomie marca i kwietnia na reprezentatywnej grupie Polaków powyżej 18 roku życia.
Wspólny posiłek przy stole o poranku to sposób na miłe rozpoczęcie dnia. W okresie świątecznym szczególnie doceniamy momenty spędzone w gronie rodzinnym i jeszcze chętniej poświęcamy czas najbliższym. Jedną z najbardziej wyczekanych chwil jest śniadanie wielkanocne. Aby było wyjątkowe i magiczne dla wszystkich domowników, zadbaj nie tylko o doskonałe przysmaki, ale także o właściwą oprawę posiłku. O tym, jakie akcesoria i dekoracje wybrać do aranżacji wielkanocnej, opowiada ekspert salonów Agata.
Siedzisz w domu zgodnie z zaleceniami i wartościowo spędzasz czas? Dlaczego jednocześnie nie zrobić czegoś dobrego dla tych, którzy znajdują się na pierwszej linii frontu walki z epidemią? Weź udział w konkursie i wspomóż wybraną organizację w walce z koronawirusem! A to wszystko w zaciszu twojego domu!
Firma Selectivv została Partnerem Strategicznym akcji #TerazCzasNaCzytanie, prowadzonej przez Fundację Powszechnego Czytania od momentu zamknięcia szkół. Firma Selectivv, na co dzień specjalizująca się w działaniach marketingowych oraz analitycznych na podstawie aktywności użytkowników smartfonów i tabletów, odpowiada za przeprowadzenie kampanii na urządzenia mobilne. Potrwa ona co najmniej do zakończenia ogłoszonego stanu epidemii w Polsce.
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
W PORTALU
REKLAMA
TO I OWO
REKLAMA
REKLAMA