Zaloguj
Zarejestruj się
KrosnoCity.pl
 
 
 

Sieć Lidl przekazała na 22. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy aż 1,6 mln zł! Zebrana kwota to wspólne dzieło Klientów, Pracowników i Zarządu sieci, który do zebranej w ponad 500 sklepach kwoty dołożył 500 000 zł. Po raz piąty cały Lidl pokazał, że warto grać razem.

REKLAMA




Wiele osób zastanawia się jak obniżyć rachunki za energię. Nie wiele jednak osób wie, że ma możliwość wyboru lepszej i tańszej oferty. Osoby indywidualne powinny zacząć poważnie myśleć o zmianie swojego dostawcy energii.

Poznaliśmy zwycięzcę trzeciej polskiej edycji konkursu plastycznego dla dzieci i młodzieży Doodle 4 Google. W ciągu zaledwie 4 dni internauci oddali ponad 140 tysięcy głosów, a najwięcej z nich zdobyła praca Jakuba Stanka z Kielc, ucznia trzeciej klasy Gimnazjum im. Św. Jadwigi Królowej. W tym roku młodzi artyści mieli za zadanie zilustrować hasło "Mój pomysł na pomaganie innym".

335 bibliotek z całej Polski gra w tym roku razem z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy. Wspierają sztaby WOŚP podczas przygotowań do XXII finału - udostępniają miejsce na spotkania sztabów, sprzęt multimedialny, komputery i Internet.

RZESZÓW: W najbliższą niedzielę (12.01) w całej Polsce tysiące wolontariuszy będzie zbierać pieniądze na zakup specjalistycznego sprzętu dla dziecięcej medycyny ratunkowej i godnej opieki medycznej seniorów. W 22. Finale Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy zagra również CH Plaza Rzeszów. Na mieszkańców Rzeszowa będą czekać wolontariusze z puszkami oraz specjalny koncert kolęd.

Przed nami 22. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. W tym roku Lidl już po raz piąty wesprze Fundację, organizując w swoich sklepach zbiórkę pieniędzy, która potrwa cały tydzień poprzedzający Wielki Finał.

Rusza głosowanie na prace nadesłane przez uczniów z całej Polski w trzeciej edycji konkursu Doodle 4 Google. Do 9 stycznia internauci będą mogli wybrać projekt, który ich zdaniem najlepiej obrazuje ideę pomagania innym.

Współczesne czasy to wypadkowa wielu czynników, decyzji, rewolucji, przemian i kreatywnych działań. I choć świat, w którym żyjemy daje nam nieograniczone możliwości, otwiera wszystkie granice i stwarza perspektywy to nie da się ukryć, że naznaczony jest piętnem kryzysu.

Rzeszów reprezentuje woj. podkarpackie w finale plebiscytu na najpiękniejsze iluminacje świąteczne w Polsce. Miasto zostało zwycięzcą etapu wojewódzkiego i pokonało konkurentów otrzymując aż 84 proc. głosów w swoim regionie. Na drugim miejscu uplasowało się Jasło zdobywając 5 proc. głosów internautów. Na miejscu trzecim znalazła się Stalowa Wola (4 proc. głosów).

Niezależnie od szerokości geograficznej, profilu działalności czy wielkości przedsiębiorstwa, komunikacja wewnętrzna stanowi fundament dobrego zarządzania. Bez właściwego dialogu firma może stracić nie tylko pracowników, ale także podważyć swój wizerunek. Dyskusje o tym, jak skutecznie kreować komunikację w organizacji podejmą uczestnicy kolejnego Kongresu Profesjonalistów Public Relations. Jego kolejna odsłona odbędzie się w dniach 24-25 kwietnia br. w Rzeszowie.

Vistula Group wprowadziła w 2013 roku nowy koncept sklepu w części salonów Vistula. Ważnym elementem budowania nastroju i właściwego eksponowania kolekcji były rozwiązania LED firmy GE Lighting. Dzięki nowemu oświetleniu udało się także zmniejszyć zużycie energii nawet o 35%.

Producenci najlepszych polskich wędlin opartych o jakość i tradycję za 9 miesięcy będą musieli zrezygnować z wytwarzania tradycyjnie wędzonych kiełbas, wędzonek i kabanosów. A wszystko przez nowe unijne normy, które dotyczące zawartości substancji smolistych w żywności, które wejdą w życie na terenie Unii Europejskiej już we wrześniu 2014 r.

PODKARPACIE: Wino Petrus, o którym często mówi się jako o najdroższym winie świata, jest produkowane w ilości 2,5 tys. skrzynek wina rocznie. Petrus nie dość, że jest winem bardzo drogim, to jeszcze potrafi intensywnie zyskiwać na wartości.

REKLAMA




Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

KONTAKT Z REDAKCJĄ

KrosnoCity.pl
tel. 506327412
redakcja@krosnocity.pl

Dział reklamy i biuro ogłoszeń:
tel. 506 327 412
reklama@krosnocity.pl

Zaloguj lub Zarejestruj się

Zaloguj się

Zarejestruj się

Rejestracja użytkownika
Anuluj